Djeca jasličke dobi često se susreću s raznim materijalima i aktivnostima u vrtiću po prvi put. Mogućnost istraživanja i isprobavanja različitih materijala, tehnika i osjetilnih sustava u većini slučajeva veća je u vrtiću no u obiteljskom domu. Poznavanjem razvojnog statusa djeteta i načina na koje dijete uči uvelike nam pomaže pri odabiru aktivnosti u jaslicama. Važno je reći da dijete koristeći svoja osjetila istražuje i upoznaje prostor u kojem se nalazi. Mozak organizira informacije koje primamo putem osjetila iz okoline i daje nam potpunu sliku svijeta koji nas okružuje. Na taj način omogućuje nam daljnje učenje i funkcioniranje. Senzorni sustavi: 1. VIZUALNI (VID) 2. TAKTILNI (DODIR) 3. AUDITIVNI (SLUH) 4. OLFAKTORNI (MIRIS) 5. GUSTATIVNI (OKUS) 6. VESTIBULARNI (KRETANJE) 7. PROPRIOCEPTIVNI (MIŠIĆI I ZGLOBOVI) Važna je integracija navedenih sustava.
Aktivnosti i sredstva u mlađoj jasličkoj skupini „Trešnjice“ organiziramo i izrađujemo od materijala različitih tekstura, boja i oblika vođeni motom....“ OTPAD NIJE SMEĆE „. U suradnji s roditeljima iskorištene materijale koristimo na nov način.